ДОБРОПІЛЬСЬКА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №19
ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ
УЗГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора з ВР Директор школи
____________ Литвинова Н.В. ___________ Жук Л. А.
Календарно-тематичне планування
танцювального гуртка «ANIMA»
Керівника хореографічного гуртка
Добропільської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №19
Єфімцевої Ілони Геннадіївни
м.Добропілля
2019 рік
Гурток
працює за Програмою для позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів:
художньо-естетичний напрям, хореографічний профіль.
Рекомендовано
Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України
Лист Міністерства освіти і науки України від 02.04.2012
р. №1/11-4294.
Пояснювальна
записка
Музичне і хореографічне мистецтво є незамінними засобами
естетичного виховання, художнього розвитку, здатного глибоко впливати на
духовний світ дитини. У вихованні дітей танець займає особливе місце. Одна з
основних цілей його формування різноманітних емоцій і почуттів, що є
найважливішою умовою розвитку особистості. Структура танцю, його
чіткий малюнок формують зовнішні опори для особистісної поведінки дитини. Танці створюють емоційну рівновагу в
групі: збирають, заспокоюють, полегшують перехід від одного заняття до іншого.
Крім усього іншого, танець перемикає увагу дітей, відволікає їх від різних
проблем.
Навчання підлітків танцю і розвиток у них на цій основі творчих здібностей
вимагають від керівника гуртка не тільки знання певної відповідної методики, але
і припускають наявність у нього правильного уявлення про танець як художньої
діяльності, вида мистецтва. Саме розуміння природи танцю дозволяє педагогу
більш свідомо і кваліфіковано вирішувати поставлені завдання.
Танець – це
музично-пластичне мистецтво, специфіка якого полягає в тому, що, як і всякий
вид мистецтва, відображаючи навколишнє життя у художніх образах, втілює їх за
допомогою виразних рухів виконавців, без будь-яких словесних пояснень. Це в
повній мірі відповідає рухової природі дитячої уяви, для якої характерно дійове відтворення образів дітьми «за допомогою власного тіла».
З цього випливає, що в танці творча уява може розвиватися ефективніше, ніж в
інших видах дитячої діяльності.
Танцю притаманна образність, сюжетність. Це надає йому риси драматизації і
зближує його з сюжетно-рольовою грою, яка за висловом К.С. Виготського, є
«коренем» будь-якої дитячої творчості. Ігрові особливості
танцю також характеризують його як діяльність, сприятливу для розвитку у
підлітків здібностей. Таким чином, танець – вид художньої діяльності,
оптимальний для формування і розвитку у підлітків творчості і уяви, завдяки
поєднанню в єдиній діяльності трьох характеристик танцю – музики, руху та
гри.
Пропонована програма
побудована на основі особистісно-орієнтованого принципу і припускає розвиток та
виховання не тільки обдарованих дітей, але і всіх бажаючих та фізично здорових
дітей. Група формується без вікового обмеження, оскільки програма орієнтована на перебування вихованця в гуртку 1 рік для загальної обізнаності та
елементарного оволодіння ним загальнодоступними танцювальними елементами. Якщо
вихованець виявить зацікавленість у продовженні свого навчання, то для нього залишається програма
підготовчих вправ 1-го року навчання, але танцювальні постановки можуть бути
більш складними за змістом на відміну від дітей, що тільки вступили до
гуртка.
Програма гуртка
складається з 7 розділів : ритміка, партерна гімнастика, стрейчинг, класичний
тренаж, народні візерунки, танцювальний марафон й танцювальні фантазії.
При
розробці календарного планування гуртка була використана Програма для позашкільних і загальноосвітніх
навчальних закладів: художньо-естетичний напрям, хореографічний
профіль / Артюх В. В., Білай І.А. та ін. − К.,
2012. − с. 154 (Рекомендовано
Міністерством освіти і науки,
молоді та спорту України лист Міністерства освіти і науки України від 02. 04.
2012 р. №1/11-4294).
Актуальність запропонованої навчальної програми полягає в тому, що вона передбачає
синтез класичної (беручи її за основу), народно-сценічної та сучасної
хореографії, що сприяє гармонійному розвитку хореографічних здібностей
гуртківців різних вікових періодів.
Мета програми:
ü залучення вихованців до світу
танцювального мистецтва, що є надбанням загальнолюдської та національної
культури;
ü ознайомити дітей з
різними видами хореографічного мистецтва
(класичний, народно-сценічний, історико-побутовий і сучасний танець);
ü навчити прийомам самостійної
та колективної роботи;
ü розвинути хореографічні,
музично-ритмічні, фізичні та творчі здібності учнів;
ü формувати загальну
культуру особистості дитини, почуття
відповідальності, вміння працювати в колективі;
ü сприяти естетичному вихованню і фізичному
розвитку підростаючого покоління;
ü виховувати художні смаки,
потребу у художньо-творчій самореалізації, здатність сприймати художні твори, висловлювати
особистісне ставлення до них.
Завдання
програми:
1. Визначити стартові здібності кожної дитини: почуття ритму,
музична і рухова пам'ять.
2. Розвивати творчі здібності дітей на основі
особистісно-орієнтованого підходу.
3. Розкрити здібності у підлітків і сформувати в них уміння
сприймати і розуміти прекрасне.
4. Прищепити любов до танцювального мистецтва.
5. Розвивати уяву і фантазію в танці.
6. Познайомити підлітків з різними музично-ритмічними рухами у
відповідності з характером музики.
7. Познайомити підлітків з найпростішими правилами поведінки на
сцені.
8. Сприяти підвищенню самооцінки у невпевнених у собі підлітків
(ключова роль у танці, вербальне заохочення і т. д.).
9. Закріпити набуті вміння допомогою виступу на заходах школи.
Розвивати комунікативні здібності підлітків через танцювальні ігри.
Основні форми проведення занять: танцювальні репетиції, бесіда, свято.
Основні види
занять – індивідуальна та групова творчість, участь у загальношкільних виховних заходах, позашкільних і міських фестивалях та конкурсах.
Методами опрацювання навчального матеріалу є:
Ø словесні: бесіда, розповідь, пояснення, інструктаж;
Ø наочні: метод ілюстрацій, метод демонстрацій, показу;
Ø практичні: тренувальні вправи,
індивідуальні
та творчі завдання;
Ø репродуктивні: відтворювання вивчених вправ;
Ø пояснювально-ілюстративні: демонстрація наочного навчання, організація сприймання,
спостереження;
Ø самостійної роботи;
Ø методи формування пізнавального
інтересу: пізнавальні ігри, навчальні дискусії,
створення ситуації успіху;
Ø контролю і самоконтролю.
Залежно від рівня навчання програма передбачає
варіативність форм, принципів та методів навчання.
Графік проведення занять:
Вівторок,
четвер: 15:00 – 17:00
РІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ з/п
|
Зміст заняття
|
Кількість годин
|
Терміни виконання
|
1.
|
Організаційна робота.
Збір учасників колективу. Вибір старости. Проведення інструктажу з ТБ. Виступ на святі
Першого дзвоника. Ознайомлення з репертуаром. Вправи посеред залу. Розучування розминки. Підготовка до Дня вчителя.
|
20 годин
|
вересень
|
2.
|
Ритміка. Виступ на
заході до Дня Вчителя. Підготовка до тижня мистецтв. Розучування рухів танцю. Виступ на заході.
|
22,5 годин
|
жовтень
|
3.
|
Гімнастика. Підготовка
до новорічних свят. Розучування рухів танцю.
|
20 годин
|
листопад
|
4.
|
Стрейчинг. Виступи на новорічних заходах. Проведення
повторного інструктажу з ТБ.
|
22,5 годин
|
грудень
|
5.
|
Класичний тренаж.
Повторення вивчених танців, розучування нових рухів народного та сучасного танцю. Підготовка до дня зустрічі
випускників школи та дня Св. Валентина. Розучування рухів
танцю.
|
20 годин
|
січень
|
6.
|
Народні візерунки (елементи народно-сценічного танцю). Розучування рухів для підтанцьовки до пісень. Виступ на заході, присвяченому Дню Св.
Валентина. Підготовка до заходу 8 Березня. Розучування рухів танцю.
|
20 годин
|
лютий
|
7.
|
Танцювальний марафон (сучасна хореографія). Повторення вивчених танців.
|
22,5 годин
|
березень
|
8.
|
Танцювальні фантазії (творча імпровізація). Підготовка до Дня перемоги. Розучування рухів танцю.
|
22,5 годин
|
квітень
|
9.
|
Повторення пройденого
матеріалу. Участь у святкових
заходах. Підготовка до звітного концерту.
|
20 годин
|
травень
|
10.
|
Разом
|
191 годин
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
№
з/п
|
Зміст заняття
|
Кількість годин
|
Дата
|
1.
|
Організаційна робота. Збір учасників колективу.
Роз’яснювальна бесіда.
|
2,5 г.
|
03.09.
|
2.
|
Збір учасників, доповнення колективу. Вибір старости. Ознайомлення з
репертуаром. Бесіда про історію хореографії. Культуру поведінки на уроках.
|
2,5 г.
|
05.09.
|
3.
|
Розучування розминки. Ознайомлення
учнів з позиціями рук. Підготовка до Дня вчителя.
|
2,5 г.
|
10.09.
|
4.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
учнів з позиціями ніг. Підготовка до Дня вчителя.
|
2,5 г.
|
12.09.
|
5.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
зі схемою залу, сцени. Підготовка до Дня вчителя.
|
2,5 г.
|
17.09.
|
6.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
з «мʼяким» кроком та кроком на півпальцях. Підготовка до Дня вчителя.
|
2,5 г.
|
19.09.
|
7.
|
Розминка. Постановка рук і
ніг у танці. Розучування чоловічої і жіночої партії «Уклін».
|
2,5 г.
|
24.09.
|
8.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
учнів з «гострим» кроком та кроком з високим підняттям коліна. Підготовка до Дня вчителя.
|
2,5 г.
|
26.09.
|
9.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
з різновидами хореографічних малюнків. Підготовка до Дня вчителя.
|
2 г.
|
01.10.
|
10.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
з різновидами танцювального бігу. Генеральний прогін танців до Дня вчителя.
|
2 г.
|
03.10.
|
11.
|
Участь колективу у
святковому концерті, присвяченому Дню вчителя. Аналіз виступу.
|
1 г.
|
04.10.
|
12.
|
Ритмічний тренаж: музично-просторові вправи. Підготовка до Дня захисника України.
|
2 г.
|
08.10.
|
13.
|
Розминка. Вправи по колу. Повороти на
місці направо, наліво, кругом. Підготовка до Дня захисника України.
Генеральний прогін.
|
2 г.
|
10.10.
|
14.
|
Виступ колективу на святі до Дня Захисника України. Аналіз виступу.
|
1 г.
|
11.10.
|
15.
|
Розминка. Вправи по колу. Рухи в
характері і темпі музики(швидко, повільно, весело, сумно та ін.).
|
2,5 г.
|
17.10.
|
16.
|
Розминка. Вправи по колу. Ознайомлення
з основними хореографічними малюнками,
що найчастіше використовуються у танці.
|
2,5 г.
|
22.10.
|
17.
|
Ритмічний тренаж: ходьба парами, змійкою, зірочкою. Постановка
корпусу. Підготовка номерів для виховних заходів до Дня української писемності та
мови.
|
2,5 г.
|
24.10.
|
18.
|
Розминка. Вправи по колу. Марширування
на місці, фігурне (по діагоналі, по колу та ін.). Підскоки на місці та з просуванням вперед.
|
2,5 г.
|
29.10.
|
19.
|
Розминка. Вправи по колу.
Перешикування з однієї лінії у дві та три, з кола у два маленькі кола та ін..
|
2,5 г.
|
31.10.
|
20.
|
Розминка.Постановка голови, освоєння понять витягнутості і виворотності. Постановка корпусу,
рук, ніг, голови, розвиток природних даних. Боковий галоп, крок з витягнутими
носочками.
|
2,5 г.
|
05.11.
|
21.
|
Розминка. Партретна гімнастика:
вправи для стопи, витягнутість носочків. Постановка танцю, з'єднання вивчених вправ.
|
2,5 г.
|
07.11.
|
22.
|
Розминка. Розміщення
на площині, побудова кола з колони, з пар; побудова маленьких кіл.
|
2,5 г.
|
12.11.
|
23.
|
Розминка. Партерна
гімнастика. «Берізка», «Мостик». Музичний вступ. Початок та закінчення рухів
разом із музикою. Музичні розміри: 2/4, 3/4, 4/4. Полька, вальс, марш.
|
2,5 г.
|
14.11.
|
24.
|
Розминка. Партерна гімнастика. Танцювальні рухи
«Глибокі випади», «Хвиля». Генеральний прогін номерів до
Дня гідності та свободи.
|
2,5 г.
|
19.11.
|
25.
|
Розминка. Партерна гімнастика. Виступ на заході до Дня гідності та
свободи. Аналіз виступу.
|
2,5 г.
|
21.11.
|
26.
|
Гімнастика. Танцювальні рухи «Великий і маленький квадрат», «Кроки з
підняттям коліна і рук». Підготовка до Дня ЗСУ України.
|
2,5 г.
|
26.11.
|
27.
|
Розминка. Підготовка до гімнастичних вправ на розтяжку м'язів ніг. Відпрацювання рухів танців. Продовження
підготовки до Дня ЗСУ України
|
2,5 г.
|
28.11.
|
28.
|
Розминка. Стрейчинг. Партретна
гімнастика. Складові характеру танцю: міміка, жести, танцювальні акценти і
т.д. Підготовка до
Дня ЗСУ України.
|
2 г.
|
03.12.
|
29.
|
Розминка. Стрейчинг. Партретна
гімнастика. Прослуховування класичних музичних творів. Підготовка до вивчення
нового розділу. Підготовка до Дня ЗСУ України
|
2 г.
|
05.12.
|
30.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Виступ на заході до Дня ЗСУ
України. Аналіз виступу.
|
1 г.
|
06.12.
|
31.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Стрейчинг.
Повторення танців. Синхронність рухів. Відпрацювання чіткості і ритмічності
рухів. Підготовка до новорічних свят
|
2,5 г.
|
10.12.
|
32.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Стрейчинг. Поняття просторових перестроювань: лінія, колона, коло,
квадрат. Ритміка. Підготовка до
новорічних свят.
|
2,5 г.
|
12.12.
|
33.
|
Розминка. Стрейчинг. Партретна гімнастика Розучування класичного тренажу: demi-рlie по І, ІІ, V позиції.
Пластика. Повторення вивчених танців. Підготовка до
новорічних свят..
|
2,5 г.
|
17.12.
|
34.
|
Розминка. Стрейчинг. Класичний тренаж grand рlie по І, ІІ, V позиції (вивчення спочатку спиною до
стіни, потім обличчям до опори). Підготовка до новорічних заходів.
|
2,5 г.
|
19.12.
|
35.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement
tendu хрестом. Підготовка до новорічних заходів.
|
2,5 г.
|
24.12.
|
36.
|
Виступ на
новорічних заходах. Аналіз
виступу. Аналіз роботи гуртка за І семестр
|
2,5 г.
|
26.12.
|
37.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement
tendu хрестом. Підготовка до Дня соборності України..
|
2,5 г.
|
31.12.
|
38.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Стрейчинг. Класичний тренаж: battement tendu jete хрестом. Підготовка до Дня соборності України.
|
2,5 г.
|
02.01.
|
39.
|
Розминка. Партретна гімнастика. Стрейчинг.
Класичний тренаж: rond de jambe par terre. Підготовка до Дня соборності України.
|
2,5 г.
|
09.01.
|
40.
|
Розминка. Класичний тренаж: demi-рlie, grand рlie, battement tendu, battement tendu jete, rond de jambe par terre, releve. Повторення вивчених рухів танцю.
Підготовка до Дня соборності України.
|
2,5 г.
|
14.01.
|
41.
|
Розминка. Класичний тренаж: demi-рlie, grand рlie, battement tendu, battement tendu jete, releve. Стрейчинг. Підготовка до Дня
соборності України.
|
2,5 г.
|
16.01.
|
42.
|
Розминка. Класичний тренаж. Пози arabesque. Підготовка до вивчення нового
розділу. Прослуховування українських народних творів (гопак, гуцул очка,
козачок та інші). Генеральний прогін.
|
2 г.
|
21.01.
|
43.
|
Розминка. Класичний тренаж. Виступ на
заході до Дня соборності України. Аналіз
виступу.
|
1 г.
|
22.01.
|
44.
|
Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: demi-рlie та grand рlie в народному стилі (на вибір український, білоруський, руський).
|
2 г.
|
23.01.
|
45.
|
Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу: battement
tendu в народному стилі (на вибір український,
білоруський, руський).
|
2,5 г.
|
28.01.
|
46.
|
Розминка. Розучування народно-сценічного тренажу:battement
tendu jete в народному стилі (на вибір український,
білоруський, руський). Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.
|
2,5 г.
|
30.01.
|
47.
|
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Позиції рук та ніг у народних танцях. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.
|
2,5 г.
|
04.02.
|
48.
|
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів
українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні.
|
2,5 г.
|
06.02.
|
49.
|
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів
українського народного танцю.Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня.
|
2,5 г.
|
11.02.
|
50.
|
Розминка. Народно-сценічний тренаж. Розучування основних елементів
українського народного танцю. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня. (Продовження)
|
2,5 г.
|
13.02.
|
51.
|
Розминка. Повторення пройденого
матеріалу. Стрейчинг. Прослуховування сучасних музичних творів. Підготовка до
вивчення нового розділу. Підготовка номерів для заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні та свята 8 березня.
|
2,5 г.
|
18.02.
|
52.
|
Розминка. Партерна гімнастика. Стрейчинг. Теоретичний матеріал з сучасної
хореографії. Виступ на заходах до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. Аналіз
виступу.
|
2,5 г.
|
20.02.
|
53.
|
Розминка. Вивчення деяких
елементів тренажу з сучасної хореографії. Demi-plie. Підготовка номерів до свята 8 березня.
|
2,5 г.
|
25.02.
|
54.
|
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Вattement tendu. Підготовка номерів до свята 8 березня.
|
2,5 г.
|
27.02.
|
55.
|
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Вattement tendu jete.
|
2 г.
|
03.03.
|
56.
|
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Rond de jambe par terre. Генеральна репетиція номерів до свята 8 березня.
|
2 г.
|
05.03
|
57.
|
Розминка. Виступ колективу на святі до 8 березня. Аналіз виступу.
|
1 г.
|
06.03.
|
58.
|
Розминка. Вивчення деяких елементів тренажу з сучасної хореографії. Grand battement jeté.
|
2,5 г.
|
10.03.
|
59.
|
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Перегляд відеороликів з уривками танців різних стилів сучасної
хореографії.
|
2,5 г.
|
12.03.
|
60.
|
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних
стилів сучасної хореографії.
|
2,5 г.
|
17.03.
|
61.
|
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних
стилів сучасної хореографії. (Продовження).
|
2,5 г.
|
19.03.
|
62.
|
Розминка. Сучасний тренаж. Стрейчинг. Вивчення уривків танців різних
стилів сучасної хореографії. (Продовження).
|
2,5 г.
|
24.03.
|
63.
|
Повторення пройденого матеріалу. Розминка. Стрейчинг. Підготовка до Дня
довкілля. Розучування рухів танцю.
|
2,5 г.
|
26.03.
|
64.
|
Розминка. Стрейчинг. Підготовка
до Дня довкілля. Розучування рухів
танцю.
|
2,5 г.
|
31.03.
|
65.
|
Розминка. Стрейчинг. Прослуховування
музики, що відповідає різним стилям танців та творча імпровізація учнів під
неї. Підготовка до Дня довкілля.
|
2,5 г.
|
02.04.
|
66.
|
Розминка. Стрейчинг. Прослуховування
музики, творча імпровізація учнів під неї. (Продовження).
|
2,5 г.
|
07.04.
|
67.
|
Розминка. Стрейчинг. Прослуховування
музики, творча імпровізація учнів під неї. (Продовження).
|
2,5 г.
|
09.04.
|
68.
|
Розминка. Стрейчинг. Вибір музики,
імпровізація учнів. Творчий задум, вивчення імпровізаційного танцю.
|
2,5 г.
|
14.04.
|
69.
|
Розминка. Стрейчинг. Творчий задум,
вивчення імпровізаційного танцю. (Продовження)
|
2,5 г.
|
16.04.
|
70.
|
Розминка. Стрейчинг. Імпровізація учнів. Підготовка до травневих свят.
Вивчення номерів.
|
2,5 г.
|
21.04.
|
71.
|
Розминка. Стрейчинг. Імпровізація учнів. Підготовка до травневих свят.
Вивчення номерів. (Продовження)
|
2,5 г.
|
23.04.
|
72.
|
Розминка. Стрейчинг. Розучування додаткових рухів до
танцю. Підготовка до травневих свят.
|
2,5 г.
|
28.04.
|
73.
|
Розминка. Стрейчинг. Повторення пройденого матеріалу за розділами.
|
2,5 г.
|
30.04.
|
74.
|
Розминка. Стрейчинг. Повторення пройденого матеріалу за розділами.
(Продовження)
|
2 г.
|
05.05.
|
75.
|
Розминка. Стрейчинг. Генеральний прогін номерів.
|
2 г.
|
07.05.
|
76.
|
Виступ на святковому заході до Дня Перемоги. Аналіз виступу учнів.
|
1 г.
|
08.05.
|
77.
|
Розминка. Стрейчинг. Повторення вивчених
номерів за рік. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту.
|
2,5 г.
|
12.05.
|
78.
|
Розминка. Стрейчинг. Повторення вивчених
номерів за рік. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту. (Продовження)
|
2,5 г.
|
14.05.
|
79.
|
Розминка. Стрейчинг. Повторення вивчених
номерів за рік. Підготовка до Дня вишиванки та звітного концерту. (Продовження)
|
2,5 г.
|
19.05.
|
80.
|
Розминка. Стрейчинг. Виступ на заході
до Дня вишиванки. Аналіз виступу.
|
2,5 г.
|
21.05.
|
81.
|
Виступ на звітному концерті. Аналіз виступу. Аналіз роботи гуртка за ІІ
семестр. Генеральний прогін номерів.
|
2 г.
|
26.05.
|
82.
|
Розминка. Генеральна репетиція номерів до свята Останнього Дзвоника.
|
2 г.
|
28.05.
|
83.
|
Виступ колективу на святі Останнього Дзвоника. Аналіз виступу. Аналіз
роботи гуртка за рік.
|
1 г.
|
29.05.
|
Очікуваний
результат: В
ході занять вихованці не тільки навчаться основним танцювальним елементам, але
і зможуть спілкуватися на мові танцю, стануть впевненіше в собі, зацікавляться
танцями, як видом творчої діяльності, що сприятиме їх успішної адаптації в
суспільстві.
Немає коментарів:
Дописати коментар